Black Friday

Drugi bilet 50% taniej

Zobacz więcej
Wróc do FAQ

Czy mogę lecieć gdy jestem chory?

Wszyscy pasażerowie muszą upewnić się, że nie cierpią na schorzenia wykluczające lot. DreamBalloon w takiej sytuacji nie ponosi odpowiedzialności. Sprzedając bilet na lot, przyjmujemy, że każdy pasażer zdaje sobie sprawę ze swojego stanu zdrowia i ponosi za to pełną odpowiedzialność. Należy pamiętać, że bilet na lot zawsze można przekazać lub sprzedać innej osobie. O zmianie właściciela biletu należy nas poinformować telefonicznie, celem zmiany danych osobowych pasażera.

Inne pytania dotyczące lotów balonem
Newsletter
Proszę zapisać się do naszego newslettera, aby otrzymywać informacje o warunkach pogodowych i kolejnych lotach.
Ten komunikat o błędzie jest widoczny tylko dla administratorów WordPressa

Błąd: nie znaleziono kanału o identyfikatorze 1.

Przejdź na stronę ustawień kanału Instagramu, aby utworzyć kanał.

Zamówienie
  • DreamBalloon Sp. z o.o.
  • ul. Piotra Skargi 5
  • 78-400 Szczecinek
  • +48 602 868 883
Bilet na lot balonem
Razem
(zawiera VAT )
wliczona zniżka
Jeśli nie wykorzystałeś swojego kodu rezerwacji do zapisania się na lot, możesz w terminie do 14 dni od momentu zakupu odstąpić od umowy.
Możesz dokonać zwrotu zamówienia przez 14 dni od momentu zakupu.
bilet(y)
(zawiera VAT -)