Wszyscy pasażerowie muszą upewnić się, że nie cierpią na schorzenia wykluczające lot. DreamBalloon w takiej sytuacji nie ponosi odpowiedzialności. Sprzedając bilet na lot, przyjmujemy, że każdy pasażer zdaje sobie sprawę ze swojego stanu zdrowia i ponosi za to pełną odpowiedzialność. Należy pamiętać, że bilet na lot zawsze można przekazać lub sprzedać innej osobie. O zmianie właściciela biletu należy nas poinformować telefonicznie, celem zmiany danych osobowych pasażera.
Wróc do FAQ
Czy mogę lecieć gdy jestem chory?
Inne pytania dotyczące lotów balonem
Newsletter
Proszę zapisać się do naszego newslettera, aby otrzymywać informacje o warunkach pogodowych i kolejnych lotach.
Ten komunikat o błędzie jest widoczny tylko dla administratorów WordPressa
Błąd: nie znaleziono kanału o identyfikatorze 1.
Przejdź na stronę ustawień kanału Instagramu, aby utworzyć kanał.