Warunki zakupu biletu online w
DreamBalloon.pl i BalonMarzen.pl

czarne logo dreamballoon

DreamBalloon Sp. z o. o. - sprzedaż i warunki realizacji usług

Niniejsze warunki sprzedaży i realizacji usług dotyczą zakupu biletów na lot oraz kart podarunkowych przez witryny internetowe dreamballoon.pl i balonmarzen.pl

Prawo do odstąpienia od umowy dotyczy wyłącznie prywatnych konsumentów, którzy dokonali zakupu za pośrednictwem strony www.dreamballoon.pl oraz www.balonmarzen.pl . Przedsiębiorstwa nie mają prawa do odstąpienia od umowy.

DreamBalloon.pl jest własnością i jest zarządzana przez DreamBalloon Sp. z o.o., NIP: 673 190 96 56, ul. Piotra Skargi 5, 78-400 Szczecinek.

Ogólne warunki:

Aby móc w pełni skorzystać z naszych usług, musisz być ogólnie zdrowy. Nie wymagamy żadnych specjalistycznych oświadczeń ani badań lekarskich, jednak zaznaczamy, że każdy pasażer MUSI być w stanie wytrzymać około 60-cio minutowy lot w balonie w pozycji stojącej.

Z reguły nie możemy przyjąć na pokład naszych balonów osób:

  • W dniu lotu będących w 12-tym tygodniu ciąży lub powyżej
  • Dzieciom o wzroście poniżej 130 cm (z reguły jest to wiek 6-7 lat)
  • Osobom na stałem używającym wózków inwalidzkich
  • Osobom, które stawiły się na lot po spożyciu alkoholu lub innych środków odurzających

Uwaga:

Jeśli ważysz powyżej 110 kg, koniecznie poinformuj nas o tym. Pomoże nam to dobrze rozłożyć masę startową w koszu balonu, aby uniknąć przechyleń w czasie lotu.

Jeśli ważysz powyżej 130 kg, konieczne będzie wykupienie dodatkowego biletu na lot. W tej sytuacji zmuszeni jesteśmy zarezerwować 2 miejsca w koszu, dlatego też zwiększamy opłatę za bilet dwukrotnie. Skontaktuj się z DreamBalloon Sp. z o. o. w celu uzyskania wyjaśnień, jeśli będzie to wymagane.

Sprzedaż:

W witrynie internetowej DreamBalloon.pl oraz BalonMarzen.pl można dokonać zakupu biletu online. Sam zakup biletu nie jest tożsamy z ustaleniem daty lotu. Po dokonaniu zakupu biletu, natychmiast otrzymasz potwierdzenie-bilet w formie .pdf oraz unikalny numer do rezerwacji terminu lotu. Z tym numerem należy zalogować się do kalendarza lotów, gdzie publikujemy najbliższe loty na kolejne 2 tygodnie oraz dostępność wolnych miejsc. Samodzielnie możesz zapisać się na wybrany przez siebie lot, dokonując rezerwacji. System natychmiast przyporządkuje Twój numer do listy pasażerów, aktualizując jednocześnie ilość dostępnych miejsc.
UWAGA: Bilet na lot otrzymasz jako dokument pdf, wraz z wiadomością e-mail potwierdzającą zakup. Zwykle wiadomość przychodzi z kilkuminutowym opóźnieniem. Związane jest to z przydzieleniem unikalnego numeru biletu co jest niezbędne przy dokonaniu rezerwacji lotu.

Ceny:

Wszystkie ceny publikowane w witrynach DreamBalloon.pl oraz BalonMarzen.pl podane są w polskich złotych. Stawka podatku VAT to 8%. 

Płatność:

W witrynach DreamBalloon.pl oraz BalonMarzen.pl możesz dokonywać płatności przy użyciu kart kredytowych Visa, VisaElektron, Maestro, MasterCard oraz za pośrednictwem wszystkich innych dostępnych elektronicznych metod płatności.

Wszystkie płatności elektroniczne, realizowane za pośrednictwem serwisów paynow.pl oraz tpay.com, są całkowicie bezpieczne i klient nie ponosi żadnych opłat związanych z transakcją. Dane związane z zakupami są szyfrowane (SSL), dlatego może je odczytać wyłącznie system płatności paynow.pl lub tpay.com. Ani DreamBalloon.pl ani BalonMarzen.pl ani żaden inny trzeci podmiot nie ma możliwości odczytania Twoich danych podanych przy płatności. Podczas płatności nigdy nie pobrana zostania kwota większa niż ta na którą zgodziły się obie strony transakcji.

Dostawa usług:

Dostawa usług odbywa się za pośrednictwem wiadomości SMS oraz email. Wysyłka obejmuje potwierdzenie zawierające unikalny numer zamówienia, kod rezerwacji i bilet lotniczy.

Zastrzegamy:

W skrajnych przypadkach DreamBalloon Sp. z o. o. zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy w wyniku zmian cen od nas niezależnych, błędów drukarskich oraz innych zmian niezależnych od dostawcy usługi. W takim przypadku DreamBalloon Sp. z o. o. zobowiązane jest do całkowitego zwrotu poniesionych kosztów.

Ważność zawartej umowy:

Bilet zakupiony w DreamBalloon Sp. z o. o. jest umową zawartą pomiędzy dostawcą usługi lotniczej a klientem. Z tego powodu zasadniczo nie podlega zwrotowi. Jednak ze względu na ogólne przepisy zakupu przez internet, DreamBalloon Sp. z o. o. daje 14 dni na zwrot biletu bez podania przyczyny. W takiej sytuacji DreamBalloon Sp. z o. o. zobowiązane jest do zwrotu całkowitej ceny biletu, jaką zapłacił klient. Zwrotowi nie podlegają ewentualne opłaty transakcyjne, np. opłata za użycie karty płatniczej lub opłata za dokonanie przelewu.
Aby skorzystać z opcji zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dokonania zakupu, należy zgłosić to drogą mailową na adres info@dreamballoon.pl
Na zgłoszenie takie firma DreamBalloon Sp. z o.o. odpowiada w ciągu 24  godzin. Jeśli w tym czasie odpowiedź nie dojdzie, prosimy o kontakt telefoniczny z numerem 881 683 888.

Ze względu na charakter świadczonych usług, nie są one objęte możliwością reklamacji. Wyjątkiem jest sytuacja gdy z przyczyn leżących po stronie DreamBalloon Sp. z o. o., lot balonem trwał krócej niż 30 minut. W takiej sytuacji klient ma prawo do wniesienia reklamacji i ubiegania się o wznowienie ważności biletu i uczestnictwo w kolejnym locie. Termin ważności biletu nie ulega wtedy przedłużeniu i liczony jest od daty zakupu na 24 miesiące.
W tym celu należy kontaktować się z DreamBalloon Sp. z o.o. mailowo, podając numer biletu. Jeśli nie zostanie udzielona odpowiedź w ciągu 24 godzin, należy kontaktować się telefonicznie pod numerem 881 683 888. Każdy przypadek rozpatrywany jest natychmiast i odpowiedź udzielona zostanie w przeciągu 24 godzin.

Rezerwacja miejsca na lot balonem jest jednoznaczna z rozpoczęciem realizacji tej usługi (system rezerwacji oraz planowanie długoterminowe na podstawie sprzedanych biletów). Dlatego w trakcie realizacji usługi, czyli po dokonaniu pierwszej rezerwacji, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

Zakupiony bilet na lot balonem jest ważny przez 24 miesiące. W tym czasie właściciel biletu zobowiązany jest samodzielnie dokonać rezerwacji na wybrany lot w systemie rezerwacji online lub dokonać takiej rezerwacji za pośrednictwem telefonicznego kontaktu z biurem obsługi klienta.

Rezerwacja lotu:

System rezerwacji lotów online jest najbardziej elastyczny i prosty jak to tylko możliwe.
Chcąc skorzystać z systemu po raz pierwszy, wystarczy, że wejdziesz na stronę www.dreamballoon.pl/booking i postąpisz zgodnie z instrukcjami i wskazówkami tam zawartymi.

Przed lotem:

Zwracamy szczególną uwagę na:

  • Palenie tytoniu w odległości do 15 metrów w obrębie balonu jest surowo zabronione.
  • Stawanie w pobliżu pracujących wentylatorów napełniających balon zimnym powietrzem jest surowo zabronione. Pilot może uprawnić do tego poszczególne osoby ale w takiej sytuacji przejdą one właściwe szkolenie i wyposażoną zostaną w odzież ochronną.
  • Pamiętaj aby dokładnie przestrzegać wszystkich instrukcji dotyczących bezpieczeństwa przekazywanych przed lotem i w jego trakcie przez pilota i członków załogi.

Przed lądowaniem:

Lądowanie balonem jest często najbardziej zabawnym elementem lotu. Jednak należy pamiętać iż jest to jednocześnie najbardziej stresujący moment dla każdego pilota. Dzieje się tak, ponieważ jest to jedyny moment, w którym na balon oddziałują siły, których pilot często nie jest w stanie przewidzieć. Oczywiście technicznie nasz sprzęt jest przygotowany na każdy rodzaj lądowania, jednak wymaga to od wszystkich pasażerów postępowania zgodnie z zasadami, które przekazane zostaną przez pilota przed i w trakcie lotu.

Prosimy abyś szczególną uwagę zwrócił na:

  • Kiedy pilot poinformuje Cię, że jest gotowy do lądowania, które nastąpi wkrótce, schowaj aparat fotograficzny i wszystkie przedmioty, które masz ze sobą do kieszeni lub torby. Należy upewnić się, że nic nie jest zawieszone na szyi, a Twoje dłonie są całkowicie wolne
  • Kiedy pilot poprosi Cię o przyjęcie pozycji do lądowania, należy natychmiast odwrócić się tyłem do kierunku lotu, złapać się obiema rękami uchwytów w koszu specjalnie do tego przeznaczonych i ugiąć nogi w kolanach aby zamortyzować dotknięcie kosza do ziemi
  • Pozostań w koszu po lądowaniu dopóki pilot wyraźnie nie powie, że możesz opuścić kosz

Ponadto należy pamiętać, że balon często ląduje w przypadkowym terenie, na prywatnych posesjach bez zgody właściciela terenu. Może to tworzyć sytuacje z pozoru niekontrolowane. DreamBalloon Sp. z o. o. zapewnia, że nasz personel jest świetnie przygotowany i przyzwyczajony do radzenia sobie w takich sytuacjach zachowując zasadę, że bezpieczeństwo naszych pasażerów jest najważniejsze.

Region i obszar lotu:

Pamiętaj, że zawsze staramy się przeprowadzić lot w tym regionie, na który każdy z naszych pasażerów się zapisał. Jednak bywają sytuacje, że pogoda (szczególnie wiejący wiatr) zmienia się krótko przed startem, uniemożliwiając przeprowadzenie lotu w planowanym miejscu. W takiej sytuacji pilot chcąc uniknąć odwołania lotu ale zachowując najwyższe standardy bezpieczeństwa, zmienia miejsce startu i ostatecznie lot przeprowadzany jest w innym regionie. Oczywiście tylko, jeśli pilot upewni się, że wszyscy pasażerowie są poinformowani i zdolni do szybkiej zmiany lokalizacji. 

Czas, długość lotu:

Lot balonem często odbywa się w dynamicznej sytuacji meteorologicznej. Oznacza to, że pogoda w czasie lotu może ulec zmianie. Zwykle zdarza się to niezwykle rzadko ale jest możliwe, że pogoda zmieni się na tyle, że nie będzie możliwe przeprowadzenie lotu o standardowym czasie trwania. W związku z tym DreamBalloon Sp. z o. o. zastrzega sobie możliwość wylądowania balonu po 40 minutach lotu (gdy jest taka konieczność uwarunkowana bezpieczeństwem lotu) i wówczas lot ten zostaje uznany za wykonany. Jeśli do takiej sytuacji dojdzie wcześniej niż po 40 minutach lotu, pasażer ma prawo ubiegać się o przedłużenie ważności jego biletu i dokonanie ponownej rezerwacji na kolejny lot.

Anulowanie i ponowna rezerwacja:

Pogoda w północnej Polsce bywa wietrzna. Wiatr jest takim czynnikiem, który najczęściej cichnie przed zachodem słońca ale nie zawsze da się to przewidzieć z dokładnością co do godziny. Dlatego bywają sytuacje, że nasi piloci wyczekują z podjęciem decyzji o przeprowadzeniu lotu lub jego anulowaniu nawet do godziny 15.00 w czasie letnim. Wtedy stosowną informację wysyłają do pasażerów przez SMS oraz email. Jeśli dochodzi do odwołania lotu, pasażer otrzymuje wiadomość a jego bilet automatycznie uzyskuje przedłużenie ważności i możliwość ponownej rezerwacji terminu lotu w systemie rezerwacji online.

Podkreślamy iż rezerwacja lotu jest wiążąca. Zasadniczo po dokonaniu rezerwacji lotu balonem, nie można jej zmienić ani anulować. W sytuacjach awaryjnych prosimy o kontakt z obsługą klienta w celu uzyskania dodatkowych wskazówek. Jeśli pasażer dokona rezerwacji w systemie online i nie pojawi się na wybrany przez siebie lot, bilet uznany zostanie za wykorzystany i straci swoją ważność.

Ubezpieczenie:

DreamBalloon Sp. z o. o. jest operatorem lotniczym w rozumieniu przepisów europejskich, a więc wszyscy nasi pasażerowie są w pełni ubezpieczeni w myśl tych przepisów. DreamBalloon Sp. z o. o. ponosi również odpowiedzialność za ewentualne zniszczenie wszystkich rzeczy zabranych przez naszych pasażerów na pokład naszego balonu.

Odzież, jak należy się ubrać na lot?

Zalecamy ubrać się na lot rozsądnie, zgodnie z panującymi warunkami pogodowymi danego dnia. Podczas samego lotu rzadko odczuwalna jest niższa temperatura niż na ziemi. Jednak czas powrotu do domu wydłuża się o czas poskładania balonu i wspólne zakończenie z winem musującym, dlatego zalecane jest zabranie ze sobą kurtki i czapki. Polecamy również wyposażenie się w butelkę wody, szczególnie w gorące dni.

Polityka prywatności i pliki cookies:

Plik cookie to termin, w którym zachowanie użytkownika w sieci jest rejestrowane przez samego użytkownika (na dysku twardym użytkownika). W ten sposób serwer (np. Strona internetowa) zna użytkownika podczas następnej jego wizyty. W pliku cookie nie są przechowywane żadne dane osobowe, ale informacje o zachowaniu użytkownika na stronie internetowej, np. wpisana nazwa użytkownika służąca do logowania do określonej sekcji witryny. Plik cookie jest przechowywany na dysku twardym użytkownika wraz z plikami w pamięci podręcznej. Plik cookie jest zatem plikiem tekstowym, który jest wysyłany do przeglądarki z serwera WWW i przechowywany na dysku twardym komputera. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby powiadamiała Cię o otrzymaniu pliku cookie lub możesz zrezygnować z plików cookie. Pliki cookie służą wyłącznie do rozpoznawania komputera korzystającego z witryny internetowej.

Technicznie „ciasteczka” można podzielić na dwa typy. Jeden typ nazywa się „sesyjnymi plikami cookie”. „Sesyjne pliki cookie” mają na celu śledzenie tego, co wkładasz do koszyka podczas przeglądania strony. „Sesyjne pliki cookie” nie są przechowywane na komputerze, ale znikają po zamknięciu przeglądarki internetowej. Istnieje inny rodzaj „Cookie” o nazwie „Permanent Cookie” i jest przechowywany jako plik tekstowy na twoim komputerze przez około. jeden miesiąc. „Stałe ciasteczko” pomaga naszemu serwerowi rozpoznać twój komputer przy następnym logowaniu na naszej stronie. Tak więc w DreamBalloon.pl oraz BalonMarzen.pl pliki cookie są wykorzystywane w celu optymalizacji strony internetowej i jej funkcjonalności, dzięki czemu wizyta jest dla Ciebie jak najłatwiejsza. Możesz usunąć pliki cookie, przechodząc do menu „Narzędzia” -> „Ustawienia internetowe” <> „Usuń pliki cookie” (w przeglądarce Internet Explorer 5.X)

Statystyki logowania:

Statystyki dziennika i logowania są używane w witrynach  www.dreamballoon.pl i www.BalonMarzen.pl i oznaczają, że system statystyczny zbiera informacje, które mogą dać statystyczny obraz liczby odwiedzających stronę, skąd pochodzą, z jakiej części strony internetowej korzystają itp. Na stronach www.dreamballoon.pl i www.BalonMarzen.pl wykorzystywane są statystyki dziennika w celu optymalizacji strony internetowej i jej funkcjonalności.

Przetwarzanie danych osobowych RODO:

Administratorem danych osobowych jest DreamBalloon Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinku, ul. Wyścigowa 9/1. 

Celem podania danych osobowych oraz ich przetwarzania jest:
1. Dokonanie zakupu biletu na lot balonem na stronie www.dreamballoon.pl 

  1. Dokonanie rezerwacji terminu lotu balonem na stronie www.dreamballoon.pl 
  2. Możliwość uzyskiwania informacji na temat potwierdzonych lub odwołanych lotów droga elektroniczną
  3. Prowadzenie dokładnej ewidencji pasażerów podczas każdego lotu w celu spełnienia wymagań określonych Instrukcją Operacyjną firmy
  4. Prowadzenie działalności sprzedażowej w internecie, a w szczególności:
  • cele statystyczne
  • planowanie rozwoju
  • planowanie działań w określonych porach roku przy uwzględnieniu regionalizacji
  • obsługi sprzedaży i zwrotów
  • archiwizacji
  1. W celu sprawnej realizacji usługi, dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób automatyczny. Klient każdorazowo ma prawo odmówić zgody na automatyczne przetwarzanie danych osobowych, wysyłając taką prośbę na adres info@dreamballoon.pl

 

Klient ma prawo do wniesienia za pośrednictwem poczty email na adres info@dreamballoon.pl :
1. wniosku o dostęp i zmianę swoich danych osobowych oraz ich przeniesienia

  1. żądania usunięcia, ograniczenia danych osobowych  lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania 

 

Firma DreamBalloon Sp. z o.o.

  1. Przetwarza dane osobowe swoich Klientów w celu sprawnej realizacji usługi
  2. Przetwarza dane osobowe swoich Klientów oraz przechowuje je przez 5 lat od daty zawarcia umowy z Klientem. Po upływie tego czasu dane te są usuwane.
  3. Inspektorem danych osobowych jest pracownik firmy DreamBalloon Sp. z o.o., z którym można się kontaktować mailowo na adres info@dreamballoon.pl 
  4. Skargę na to, jak DreamBalloon Sp. z o.o. przetwarza dane osobowe, można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który jest organem nadzorczym w zakresie ochrony danych osobowych.
  5. Firma DreamBalloon Sp. z o.o. przekazuje dane osobowe swoich Klientów wyłącznie na potrzeby obsłużenia płatności elektronicznej za dokonaną transakcję na stronie internetowej www.dreamballoon.pl Odbiorcą tych danych mogą być systemy obsługi płatności elektronicznej takie jak Przelewy24.pl, tpay.pl, Paynow.pl, Blue Media, Elavon, Visa, MasterCard.

 

Prawa Klienta w zakresie danych osobowych:

 

Klient ma prawo zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres info@dreamballoon.pl :


a) do dostępu i sprostowania swoich danych oraz ich przeniesienia
b) żądania usunięcia danych, ich ograniczenia lub wnieść sprzeciw wobec ich przetwarzania.
Wnioskodawca ma również prawo wnieść skargę do organu nadzorczego w zakresie ochrony swoich danych. Skargę na to, jak przetwarzamy dane osobowe, można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który jest organem nadzorczym w zakresie ochrony danych osobowych.

czarne logo dreamballoon
czarne logo dreamballoon

W DreamBalloon mamy wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu bezpiecznych i niezapomnianych lotów balonem. Latamy z prawdziwą pasją i dbamy o to, aby każdy pasażer doświadczył wspaniałej przygody.

Firma

DreamBalloon Sp. z o.o.
ul. Piotra Skargi 5, 78-400 Szczecinek
NIP: 673 190 96 56

Biuro obsługi klienta:

Poniedziałek – piątek
10:00 – 17:00

+48 602 868 883​

Poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00

DreamBalloon.pl

Zdjęcia, nagrania z lotów
i promocje last minute

info@dreamballoon.pl

Szybko odpisujemy
🙂